13 november 2023 @ 20:00 – 22:00
Scouting St. Jozef Sittard
Molenweg 63
Sittard

Tijdens deze Welpen Safari nemen we je mee op reis naar de wondere wereld van Welpen. Allemaal zaken die rechtstreeks uit het werkveld komen. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere begeleiders. De avond draait om gezellig, actief en creatief leren van elkaar. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Op 13 november ontdekken we oudercommunicatie en een zaaginstructie voor Welpen:

• Oudercommunicatie
    Bij deze workshop ga je aan de slag met een aantal typische voorbeelden van oudercommunicatie, ga je in discussie met andere welpenleiding en kun je ervaringen delen. Ook krijg je tips & tricks om je oudercommunicatie te verbeteren.

• Zaaginstructie
    Welpen kunnen zeker al leren zagen. Hoe ga je het beste te werk? En hoe zorg je ervoor dat je de doorlopende leerlijn in acht houdt, zodat ze bij de Scouts weer wat meer leren? In deze workshop pak je zelf de zaag op en krijg handvatten om in je eigen groep met zagen aan de slag te gaan.

Wil jij erbij zijn? Schrijf je dan in via onderstaande link.

Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor algemene informatie over de Speltak Safari