30 november 2022 @ 20:00 – 22:00
Molensteeg 2
Beek
Kosten:

Tijdens deze Welpen Safari nemen we je mee op reis naar de wondere wereld van Welpen. Allemaal zaken die rechtstreeks uit het werkveld komen. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere begeleiders. De avond draait om gezellig, actief en creatief leren van elkaar. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Op woensdag 30 november gaan we aan de slag met programma-ideeën en armoede in de groep.

Programma-ideeën
Ben jij op zoek naar leuke programma-ideeën voor het nieuwe jaar? En ben je graag voorbereid op alles? Of wil je simpelweg eens op een andere manier programma’s bedenken? Dan is deze workshop iets voor jou.

Armoede in de groep
Een op de 13 kinderen heeft een moeilijke financiële thuissituatie. Grote kans dat dit ook voor een of meer welpen uit jouw groep geldt. Daarom komt Stichting Leergeld vertellen hoe je hier alert op kunt zijn, hoe je ouders hierover kunt benaderen en welke mogelijkheden zij bieden om jeugdleden te helpen. Natuurlijk is er ook een mogelijkheid om ervaringen uit te wisselen en kennis te delen.

Nieuwsgierig geworden?
Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor algemene informatie over de Speltak Safari

Andere interessante activiteiten