15 mei 2023 @ 20:00 – 22:00
Scouting St. Martinus Beek
Molensteeg 2
Beek

Tijdens deze Scouts & Explorer Safari nemen we je mee op reis naar de wondere wereld van Scouts & Explorers en kijken we vooral naar de overeenkomsten en verschillen van deze twee speltakken. Zaken die rechtstreeks uit het werkveld komen. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere begeleiders. De avond draait om gezellig, actief en creatief leren van elkaar. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Hoe zorg je dat de overgang van Scouts naar Explorers zo soepel mogelijk verloopt? Wat doe je wel bij de ene speltak, maar niet bij de andere? Welke zaken veranderen er in de belevingswereld van je jeugdleden? Allemaal vragen waar we door middel van spel en uitwisseling aan de slag gaan deze bijeenkomst. En er is natuurlijk ruimte voor jouw vragen en uitdagingen. Wil jij erbij zijn? Schrijf je dan in via onderstaande link.

Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor algemene informatie over de Speltak Safari.