14 november 2022 @ 20:00 – 22:00
Scouting Don Bosco Sittard
Sportcentrumlaan 34
Sittard

Tijdens deze Scouts Safari nemen we je mee op reis naar de wondere wereld van Scouts. Allemaal zaken die rechtstreeks uit het werkveld komen. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere leiders. De avond draait om gezellig, actief en creatief leren van elkaar. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Maandag 14 november duiken we in de wereld van teams en gaan we aan de slag met vuurtechnieken.

• Workshop teamverbanden

Elke week ga je met je team aan de slag om Scouts een uitdagende en actieve ochtend/middag of avond te bezorgen. Het team maakt het verschil in wel of niet een succeservaring voor de Scouts. Maar wat zorgt er nou precies voor dat jouw team zo lekker loopt of dat het juist niet loopt? Welke teamrollen zorgen voor succes? En welke rol speelt een teamleider hierin? In deze workshop wisselen we ervaringen uit en helpen je op weg om jouw team te versterken.

• Workshop vuurtechnieken

Ben jij wel uitgekeken op de standaard technieken om vuur te maken met jouw Scouts? Heb je al te vaak een touwtje doorgebrand of een tipi gebouwd? Dan is deze workshop wat voor jou. Samen gaan we op een andere manier fikkie stoken, zodat je de geleerde technieken meteen bij je eigen Scouts kunt inzetten.

Zin om erbij te zijn? Meld je dan aan voor 9 november.

Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor algemene informatie over de Speltak Safari

Andere interessante activiteiten