9 april 2022 @ 11:00 – 16:30
2022-04-09T16:30:00+02:00
Kasteeltuinen Arcen
Lingsforterweg 26 in Arcen
€16,95 per persoon (inclusief bus) & €8,95 per persoon (exclusief bus)
Karin Dubois

Inschrijven voor deze activiteit kan via Scouts Online vanaf 1 februari tot 13 maart

Entreeprijs op basis van busvervoer is €16,95 per persoon – de bus kan je groep van elke plek in Nederland ten oosten van de lijn Weert – Eindhoven – Den Bosch – Nijmegen ophalen en thuisbrengen.

Entreeprijs op basis van eigen vervoer is €8,95 per persoon – dit is exclusief de parkeerkosten van €6 per auto die ter plekke betaald dienen te worden.

Deelnameprijs is exclusief eten en drinken. In het park kun je bij de horeca iets te eten of drinken bestellen.

Let op! Voor elke ingeschreven deelnemer moet ook betaald worden. Betaling van alle deelnamegelden dienen uiterlijk 25 maart te zijn overgemaakt op rekeningnummer IBAN NL52 INGB 0003 1256 85 t.n.v. Stichting Scouting Limburg onder vermelding van groepsnaam, naam contactpersoon en deelnemersnummer (deze is te vinden op de automatische e-mail na inschrijving of op sol.scouting.nl onder ‘mijn inschrijvingen’).

De plattegrond en programmaoverzicht worden bij aankomst uitgedeeld en zijn vanaf vrijdag voorafgaand te bekijken op www.scoutinglimburg.nl/kids-party.

Aankomst bij Kasteeltuinen Arcen is rond 11.00 uur. Exacte ophaaltijden en opstaplocaties worden een week van te voren bekend gemaakt. Het vervoer wordt verzorgd door Munckhof Reizen. De busonderneming is ISO-gecertificeerd en voldoet aan de hoogste veiligheidseisen wat betreft groepsvervoer. De bussen vertrekken uiterlijk om 16.30 uur vanuit Arcen.

Klik HIER om je groep in te schrijven
Klik HIER voor meer achtergrondinformatie over de KidsParty

Andere interessante activiteiten