12 december 2022 @ 20:00 – 22:00
Scouting St. Jozef Sittard
Molenweg 63
6133 XM Sittard

Tijdens deze Explorer Safari nemen we je mee op reis naar de wondere wereld van Explorers. Allemaal zaken die rechtstreeks uit het werkveld komen. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere begeleiders. De avond draait om gezellig, actief en creatief leren van elkaar. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Op maandag 12 december gaan we aan de slag met genderdiversiteit en zelfbesturen.

Genderdiversiteit
Bij Scouting is iedereen welkom en vinden we het belangrijk dat iedereen zichzelf kan zijn. Hoe geef je binnen je groep ruimte aan gender- en seksuele diversiteit? Voorlichters van COC Limburg komen hierover vertellen en beantwoorden al jouw vragen hierover.

Zelfbesturen
Explorers zijn zelf aan zet. Ze vormen een zelfbestuur en leiden als het ware zelf hun speltak. Maar welke rollen zijn hierin nou nodig? Hoe krijg je jouw Explorers op een speelse wijze gemotiveerd om hun rol op te pakken? Door middel van een actieve en lekkere werkvorm gaan we hiermee aan de slag.

Nieuwsgierig geworden? Meld je dan snel aan.

Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor algemene informatie over de Speltak Safari.