8 april 2024 @ 19:30 – 22:15
Centraal afhankelijk van inschrijving
Monique Noten

TRAININGSTRAJECT ‘BESTUREN 2.0’

Met het trainingstraject ‘Besturen 2.0’ krijg je als bestuurder de gelegenheid je persoonlijk te ontwikkelen. Door informatie, kennisuitwisseling, een netwerk en inzichten die je direct kunt toepassen in je groep helpen we je om jouw organisatie effectiever te besturen. De kracht van dit traject is dat verschillende deelnemers met elkaar in gesprek gaan over de verschillende zienswijzen, overwegingen en voorkeuren. Wij vertellen niet wat besturen moeten doen, maar faciliteren inhoudelijke discussies en nieuwe invalshoeken om tot een besluit te komen.

Het traject bestaat uit 4 bijeenkomsten en tussenliggende thuisopdrachten. De inhoud is opgebouwd rondom de vier centrale thema’s: besturen met impact, focus op strategie, structuur van de groep en groepscultuur.

Wat levert het op:

• Versterk je bestuurskracht.

• Verrijk je kennis van besturen.

• Verdiep je visie op je bestuur en organisatie.

• Laat je uitdagen door jezelf de spiegel voor te houden.

Vier avonden is niet niks, daar zijn we ons bewust van. We zijn ervan overtuigd en gaan ons best doen dat je die tijd uiteindelijk terugverdient. Doordat je nóg effectiever gaat besturen. Met plezier gaan we de uitdaging aan om deze training te verzorgen.

• Wanneer:
    > Bijeenkomst 1: ma. 4 maart 2024
    > Bijeenkomst 2: ma. 8 april 2024
    > Bijeenkomst 3: ma. 13 mei 2024
    > Bijeenkomst 4: ma. 17 juni 2024

Al de bijeenkomsten starten om 19.30 uur en duren tot uiterlijk 22.15 uur.

• Waar:
    Afhankelijk van de inschrijvingen kiezen we een centrale locatie.

• Voor:
    Het trainingstraject besturen 2.0 is bedoeld voor bestuurders van scoutinggroepen of -regio’s. Voor de grootste impact in de groep/regio hopen we op minimaal 2 en maximaal 3 bestuurders van één groep.

• Door:
    Tijdens dit traject word je begeleid door:
    Lisa Wolters, Frank Defesche, Marcel de Jong en Gerard Haberkorn.

• Deelnemen:

Inschrijven kan t/m 19 februari 2024 via de link: https://sol.scouting.nl/as/form/54584/participant/new/

Klik HIER voor meer informatie over Besturen 2.0

Andere interessante activiteiten