Het verbeteren van je team door inzicht en simpele technieken

Zit jij in een fijn (staf)team? Maar heb je het idee dat er meer in zit, dan er nu uitkomt? Wil je er meer uit halen? Maak er dan NU werk van. In deze training helpen we je op een andere manier naar jezelf en je team te kijken. Zo krijg je zicht op wat JIJ anders kunt doen om SAMEN meer te bereiken. Van elkaar krijg je praktische tips voor samenwerking, afstemming en communicatie die jouw team kunnen versterken.

In deze training:

• Bekijk je jezelf en jouw team eens op een andere manier.

• Krijg je zicht op wat je kunt doen om samen meer te bereiken.

• Je krijgt praktische tips voor samenwerking, afstemming en communicatie.

• Je maakt een analyse van de teamrollen en kwaliteiten in je team.

• Krijg je tips en feedback van collega-stafleden.

• Gaan we vooral actief met elkaar aan de slag – zoals dat hoort bij Scouting.

• Wanneer:
    bijeenkomst 1; do. 13 jan. ’22.
    De startdatum is verplaatst i.v.m. actuele maatregelen.
    Nieuwe start bijeenkomst 1; wo. 30 mrt. ’22.
    bijeenkomst 2; wordt gepland in overleg met deelnemers.
    Beide bijeenkomsten starten om 19.30 uur en worden om uiterlijk 22.15 uur afgesloten.
    Bij de uitvoering van onze trainingen en activiteiten volgen we altijd de landelijke richtlijnen van de overheid en toepassingsmaatregelen van Scouting Nederland.

• Waar:
    Het heeft onze voorkeur om dit traject offline aan te bieden op een centrale locatie in Limburg.

• Voor:
    Teamleiders & geïnteresseerde stafleden.

• Door:
    Tijdens dit traject word je begeleid door:
    Bart van Katwijk en René Bosch.

• Deelnemen:

Inschrijven kan tot uiterlijk 01 maart ’22 via DEZE KOPPELING naar het inschrijfformulier op Scouts Online.
    De kosten voor deelname bedragen € 20,00 per persoon.