EHBO aangepast aan jouw wensen

In deze workshop staan al jouw vragen over EHBO binnen de scouting centraal, waar wij een praktisch antwoord op geven. Lijkt het je fijn om bijvoorbeeld te weten hoe je brandwonden verzorgt, hoe je omgaat met verstuikingen en wat je precies moet doen als een jeugdlid zich verslikt, dan kun je met ons contact opnemen om een EHBO workshop voor jouw groep te boeken die precies over die situaties gaat waar jij behoefte aan hebt.

De workshop duurt 1 dagdeel (2,5 uur). In overleg is uitbreiding mogelijk. De workshops worden verzorgd door ervaren scouts met kennis van zaken. Let op: na deze workshop heb je een aantal vaardigheden geleerd, maar mag je je nog geen EHBO’er noemen.

Vul onderstaand aanvraagformulier in en wij bellen je zo snel mogelijk terug om de details te bespreken.

Verslikking & verstikkingBrandwondenBotbreuken & verstuikingenSnijwondenVergiftiging