BASIS-MODULES SCOUTING SPECIFIEK

Scouting Limburg verzorgt een 4-tal basis-modules voor vrijwilligers van Scoutinggroepen in Limburg. Hier steek je altijd wel iets van op, of je nu pas bij Scouting bent of al wat langer meedraait. Met deze basis-modules willen we vrijwilligers van Scouting vooral op weg helpen om je tijd bij Scouting nóg leuker en beter te maken. Dit doen we door vooral praktisch en met elkaar aan de slag te gaan. Zo krijg je allerhande tips en hulpmiddelen aangereikt maar hoor je ook talloze ideeën van andere deelnemers.

In elke basis-module staat één specifiek onderwerp centraal. Je kunt dan ook zelf de keuze maken wat jij nodig hebt of aan welke basis-module je wil deelnemen.

Klik op onderstaande afbeeldingen voor meer informatie over de betreffende basis-module: