12 juni 2023 – 17 juni 2023 hele dag
2023-06-12T00:00:00+02:00
2023-06-18T00:00:00+02:00
Heel Limburg

Wij gaan voor een gezonde toekomst, jij ook?!

De Week voor de Gezonde Jeugd van JOGG vraagt aandacht voor een gezonde omgeving waarin kinderen en jongeren kunnen opgroeien. Jeugdwerk helpt hieraan mee: ook in jouw groep ben je wekelijks bezig met de mentale, fysieke en emotionele gezondheid van je jeugdleden.

Samen met Speeltuinwerk LimburgJongNL Limburg en Jeugdwerk Limburg besteden we elk jaar in juni aandacht aan de Week voor de Gezonde Jeugd. We proberen ouders en vrijwilligers te inspireren om met gezondheid aan de slag te gaan in hun buurt, want overal in Limburg zorgen onze verenigingen voor spel, beweging, natuurbeleving en creativiteit.

In 2023 hebben we een folder ontwikkeld voor de zomer met eenvoudige buitenspelletjes en verfrissende tussendoortjes. Klik op de afbeelding om de complete folder te zien te krijgen.

Klik HIER voor meer informatie