7 mei 2019 @ 20:00 – 22:00
Molensteeg 2
6191 KJ Beek
Scouting Limburg - Patrick Heunen

Regelmatig komen ervaren en minder ervaren praktijk- en groepsbegeleiders bij elkaar om praktijkervaringen uit te wisselen aan de hand van een thema. Het is een actieve en gezellige bijeenkomst waar je als praktijk- of groepsbegeleider de ruimte hebt om ideeën uit te wisselen, kennis te delen en vragen te bespreken met mede-praktijk- of groepsbegeleiders.

Op dinsdagavond 7 mei a.s. organiseert Scouting Limburg de uitwisselingsbijeenkomst INTERACTIEF t.a.v. ONTWIKKELING VRIJWILLIGERS Scouting in Limburg.’
Tijdens deze avond gaan we actief met elkaar in contact en op zoek naar bewuste en minder bewuste wensen en behoeften voor deskundigheidsbevordering van de vrijwilligers in jouw groep of regio. In compacte en wisselende groepjes gaan we actief en interactief met elkaar in gesprek over:

· De ideale deskundigheidsbevordering voor vrijwilligers van Scouting in Limburg.
· Jouw wensenlijstje en dat van mede-vrijwilligers op de praktijkvloer.
· Verbetersuggesties aanbod workshops en training – vanuit alle invalshoeken.

De informatie uit deze bijeenkomst vormt de basis voor aanpassing en bijstelling van ons aanbod en de dienstverlening van Scouting Limburg. Wij hopen meer en beter aansluiting te vinden bij de wensen en behoeften van vrijwilligers van Scouting in Limburg.

Wil je deelnemen?
Schrijf je dan svp in via het DIT aanmeldingsformulier incl. korte vragenlijst (inlog is niet nodig)

• Ben jij verhinderd, maar wil je wel je mening, idee of suggesties delen?
    Reageer dan in de online vragenlijst of neem contact op met Patrick Heunen via 06-40053520 of via: p.heunen@scoutinglimburg.nl

• Deze bijeenkomst zal plaatsvinden in een echte Scouting-entourage. Bij ‘weer’ in de buitenlucht, bosrijke omgeving of aan een vuurtje.

• Voor deze bijeenkomst zijn uitgenodigd: praktijkbegeleiders, groepsbegeleiders, praktijkcoaches, regio-trainingscoördinatoren en trainers in Limburg.

Klik hier voor meer informatie over groeps- en praktijkbegeleidersbijeenkomsten