7 juni 2024 @ 18:00 – 21:30
6137 AE Sittard
Scouting Limburg

Krachtig op Kamp

Op vrijdag 7 juni a.s. organiseert Scouting Limburg het congres ‘Krachtig op Kamp’. Bij krachtig op kamp krijg je tools om het welzijn te bevorderen van de jeugdleden op zomerkamp.

De avond bevat twee workshoprondes met thema’s die aansluiten bij het zomerkamp. Deze workshops worden verzorgd door vrijwilligers binnen Scouting Limburg en externe organisaties. Voorbeelden van workshops die aan bod komen bij het congres:

• Heimwee.

• Sociale veiligheid en groepsdynamica.

• Gender en seksualiteit (georganiseerd door COC Limburg).

• Scouting als zingeving (georganiseerd door Stichting Tijdig).

• Fysieke en voedselveiligheid op kamp.

• Ervaren hoe het is om een beperking te hebben (georganiseerd door GIPS Limburg).

• Bespreekbaak maken van zorgen over kindermishandeling (georganiseerd door CareFree).

We beginnen het congres met een gezamenlijke maaltijd waarbij we niet alleen bouwen aan onze energie, maar ook aan onze banden, terwijl we ervaringen delen. Hiervoor komt een foodtruck met heerlijke saté en vegetarische burgers.

Verder sluiten we de avond af met een gezellige samenzijn. Ee zijn geen kosten aan verbonden!

Jij bent er toch ook bij?

Het programma:

17.30 uur – Inloop

18.00 uur – Diner

19.00 uur – Gezamenlijke opening

19.30 uur – Workshop Ronde 1

20.25 uur – Pauze

20.45 uur – Workshop Ronde 2

21.30 uur – Gezamenlijke afsluiting

Klik HIER om je in te schrijven.

Klik HIER voor de algemene pagina voor Krachtig op kamp.

Klik HIER voor meer informatie over onze KAMP Training.