Expeditie Joti is een ON- & OFFline spel voor scouts van 15 jaar en ouder waarbij je team- en scoutingskills op de proef worden gesteld. Je krijgt gedurende de avond te maken met verschillende uitdagingen. Crypto’s zijn cryptisch omschreven locaties en teamo’s zijn teamopdrachten in alle soorten en maten. Voeg daar nog een vleugje chaos met een auto- en een thuiscrew aan toe samen met een flinke tijdsdruk en je hebt alle elementen voor een keiharde strijd waar elk jaar meer dan 1000 scouts aan deelnemen. Het team dat aan het einde van de speeltijd de meeste punten heeft, wint Expeditie Joti.

Kijk voor updates en de nieuwste informatie op onze Facebookpagina.

Bereid je voor op een heuse outlaw outbreak! Expeditie Joti staat dit jaar in het teken van het Wilde Westen. Regel een stetson en een paard en ga met ons mee op zoek naar goud, geld en avontuur! De weg daar naartoe is natuurlijk vol hobbels in de vorm van cryptische puzzels en doe-opdrachten. Alleen zo bewijs je ons het beste bandietenteam van Limburg te zijn en val je in de prijzen.

Vorm een team van ongeveer 10 personen, blok vrijdagavond 18 oktober in je agenda en regel een voertuig met voldoende paardenkracht om heel Limburg door te rijden, want om 20.11u gaat Expeditie Joti 2024 ‘Outlaw Outbreak’ van start! Vanaf 1 september start de inschrijving en vind je op deze pagina de inschrijflink.

WANNEER?

Expeditie Joti FEEST ’23