DEELNAMEVOORWAARDEN, KOSTEN EN PROCEDURES KAMP EXPERIENCE

Voorwaarden om deel te nemen

De deelname-eisen voor de KAMP EXPERIENCE zijn:

• Minimumleeftijd:

17 jaar of ouder.

• Competenties:

• Je bent gekwalificeerd leiding/begeleiding volgens de richtlijnen van Scouting Nederland.

Werkt jouw groep niet met kwalificaties of Scouting Academy? Neem dan contact op met Scouting Limburg via tel: 046-4859909 of info@scoutinglimburg.nl. In een telefoongesprek bespreken we de mogelijkheden om toch deel te kunnen nemen aan de KAMP Experience.

• Je bent op de hoogte van de aanpak en inhoud van de KAMP Experience.

• Ervaring in de praktijk:

Je hebt minimaal 1 jaar ervaring als leiding/begeleiding binnen de betreffende speltak inclusief de bijbehorende voorbereidingen en uitvoering van een zomerkamp (van 4 of meer dagen) of twee weekendkampen.

Deelnamekosten
De deelnamekosten voor de KAMP Experience bedragen €95,00 euro per persoon. Bij dit bedrag zijn trainingsmaterialen, accommodatiekosten, maaltijden, koffie, thee en iets lekkers inbegrepen. Zorg er zelf voor dat het bestuur van je eigen Scoutinggroep op de hoogte is van je inschrijving. Door het invullen van het inschrijfformulier geef je aan dat je akkoord bent met de aangegeven deelnamevoorwaarden. Je verbindt je hiermee ook aan het betalen van de deelnamekosten.

Inschrijvingstermijn
De inschrijvingstermijn verloopt 3 weken voorafgaande aan de training. De KAMP Experience gaat in principe altijd door. Ook met een kleine groep deelnemers. Uiterlijk een week voor aanvang van de training ontvang je een uitnodiging, het programma en een overzicht van de benodigdheden.

Annuleren van deelname
Bij annulering van je inschrijving gelden de volgende afspraken:

• Annuleren van je inschrijving vóór sluiting van de inschrijftermijn is kosteloos.

• Bij annuleren ná de sluiting inschrijftermijn wordt een bedrag van € 7,50 in rekening gebracht.

• Bij afmelding in de laatste 3 dagen voor de training worden de gehele trainingskosten in rekening gebracht. Dit geldt tevens wanneer een deelnemer zonder berichtgeving afwezig is.

Betaling
Uiterlijk 3 weken voor een training wordt een factuur aangemaakt en verzonden aan de penningmeester van je groep (tenzij je hebt aangegeven dat je zelf betaalt). Deelnamegelden dienen een week voor aanvang van de training in het bezit te zijn van Scouting Limburg: rekeningnummer IBAN NL52 INGB 0003 1256 85 t.n.v. Stichting Scouting Limburg o.v.v. training en naam deelnemer.

Bewijs van deelname
Aan het einde van de training krijg je eenmalig een schriftelijk deelnamebewijs.

Heb je een vraag? Neem dan contact op met Scouting Limburg via onderstaande contactinformatie.