VACATURE VRIJWILLIGER:
ORGANISATOR PROVINCIALE ACTIVITEITEN

Scouting Limburg is de organisatie in Limburg voor en door scouts ter bevordering van methodisch spel, ontwikkeling en verbinding. Wij zijn de provinciale koepel voor de grootste jeugd- en jongerenorganisatie van Limburg en ondersteunen 3000 kaderleden bij het uitvoeren van hun vrijwilligerswerk binnen Scouting. Scouting Limburg beschikt over ruim 60 vrijwilligers en heeft 5 parttimers in dienst, is aangesloten bij Scouting Nederland en behartigt de belangen van 8000 jeugdleden en 3000 kaderleden.

Heb jij altijd creatieve ideeën?
Heb je ervaring met het organiseren van opkomsten of groepsactiviteiten?
Ben je een teamplayer?
Kriebelt jouw de uitdaging om activiteiten te organiseren voor meer dan 1000 deelnemers?
Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat?
Jaarlijks organiseert Scouting Limburg een 3-tal provinciale activiteiten. Dit zijn de KIDSPARTY, EXPEDITIE JOTI en de STAF CHALLENGE.
Daarnaast worden organisatoren ook ingezet bij de voorbereiding en uitvoering van uitwisselingsbijeenkomsten en de SPELTAK SAFARI’S.

Als organisator :

• Je gaat aan de slag in een gezellig team vrijwilligers.
  • Je doet heel wat nieuwe contacten op binnen Limburg – zowel in het team als tijdens de activiteiten.
  • Samen met andere vrijwilligers bereid je de activiteit tot in de puntjes voor.
  • Je overlegt in het team alle details, acties, voorbereidingen.
  • Thuis werk je je actiepunten uit.
  • Samen maak je er een geweldig mooie, uitdagende en leerzame activiteit van voor je team en alle deelnemers.

Waar?

• Werkzaamheden worden zowel thuis, online als op locatie uitgevoerd.
  • Teamoverleg is online of in Sittard (afhankelijk van team & voorkeuren).

Hoe?

• De tijdsinvestering voor deze vrijwilligersklus bespreken we vooraf.

Ook met weinig tijd kun je een waardevolle bijdrage leveren.

• Voor je aan de slag gaat bespreken we onderling jouw wensen, mogelijkheden en ambities.

Zo stemmen we af welke activiteiten of team het best bij je passen.

• Is er een match? Dan staat jou een mooie uitdagende tijd te wachten.

Belangrijk;

• Je bent of wordt lid van Scouting.
  • Je bent bereid je voor deze functie in te zetten en hierin te ontwikkelen.
  • Je kunt een verklaring omtrent gedrag overleggen.
  • Je onderschrijft de doelstelling en het huishoudelijk reglement van Scouting Nederland.
  • Je bent 18 jaar of ouder.

voor meer informatie kun je contact opnemen met:
Patrick Heunen – consulent bij Scouting Limburg – tel: 06-40053520 of mail aan: info@scoutinglimburg.nl