Scouting Limburg bestaat 50 jaar in 2023. Achter de schermen is hard gewerkt aan een feest voor alle Scouts in Limburg. Door verschillende berichten op social media en in je e-mailinbox hebben we je hierover geïnformeerd.

Echter door diverse omstandigheden, mede door verschillende logistieke uitdagingen en het aantal beschikbare vrijwilligers in het kernteam, heeft het bestuur van Scouting Limburg helaas moeten besluiten om de verdere organisatie van ScoutyFifty af te blazen.

Wij realiseren ons dat we jou en jouw groep hiermee flink teleurstellen. Het spijt ons dat we deze beslissing hebben moeten nemen, maar wat we organiseren willen we graag goed doen. We beraden ons nu op vervolgstappen en kijken wat er wel of niet in de toekomst mogelijk is. Zodra hier meer duidelijkheid over is, informeren we je weer. We danken alle vrijwilligers die reeds vele uren in de organisatievoorbereiding hebben gestoken en hopen we op je begrip.

Met vriendelijke groet,
SCOUTING LIMBURG