ESCAPE SPEL

Er zijn vijf toekomstthema’s waarmee je als groep aan de slag kunt. Om je als groep te helpen één van de thema’s te kiezen en daarbij je eigen doelen te stellen, is het Escapespel ontwikkeld. Na het spelen van het spel heb je concrete doelen waaraan je vol enthousiasme kunt gaan werken.

Het Escapespel kan gespeeld worden met maximaal zes personen per keer. Je kiest per keer één van de vijf verschillende toekomstthema’s. Uiteraard kun je ook met meerdere groepen tegelijk het spel spelen en zo een aantal thema’s in één keer oppakken. De spelers hebben één uur de tijd om zich van de handboeien te bevrijden door vragen te beantwoorden en opdrachten uit te voeren. Het spel bevat een handig draaiboek, alle materialen die je nodig hebt en een set opdrachten per toekomstthema.

Het Escapespel is gratis bij Scouting Limburg te leen en voor €10 bij de Scoutshop te koop.