6 februari 2023 @ 20:00 – 22:00
Scouting Don Bosco Sittard
Sportcentrumlaan 34
Sittard

Tijdens deze Welpen Safari nemen we je mee op reis naar de wondere wereld van Welpen. Allemaal zaken die rechtstreeks uit het werkveld komen. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere begeleiders. De avond draait om gezellig, actief en creatief leren van elkaar. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Op 6 februari ontdekken we motiveren en knooptechnieken voor Welpen

• Motiveren

Vind je het lastig om je welpen enthousiast te krijgen voor een programma? Of is er altijd een bepaald staflid niet vooruit te branden? Kom dan naar deze workshop waar we met elkaar in gesprek gaan over motiveren en waar je informatie krijgt over hoe je elkaar en je jeugdleden motiveert.

• Knooptechnieken
    Welke technieken zijn geschikt voor welpen om mee aan de gang te gaan? Wat kun je nog meer doen met welpen behalve een platte knoop en mastworp? Ga met onze trainer aan de slag en ga naar huis met heel aantal nieuwe knooptechnieken om uit te proberen met je jeugdleden.

Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor algemene informatie over de Speltak Safari