12 april 2021 @ 19:30 – 22:00
Scouting Limburg via 046-4859909 | 06-40053520

ONLINE WORKSHOP; WELKOM IN HOTSJIETONIA

voor: leiding bevers

Bevers spelen in het dorp Hotsjietonia. Net als Stuiter beleven ze daar allerlei avonturen waarmee ze de wereld om hen heen ontdekken. Het dorp is een fantasiewereld waarin bevers kunnen spelen en leren. Wanneer je dit thema gebruik prikkel je de fantasie en voelen kinderen zich meer betrokken bij de spellen en activiteiten.
In deze workshop gaan we samen op avontuur in het dorp Hotsjietonia. Je ontdekt de mogelijkheden van het thema voor jouw programma en hoe je het thema ook zonder al te veel moeite kunt inzetten. Ook gaan we aan de slag met allerhande hulpmiddelen die beschikbaar zijn om het thema toe te passen in de praktijk.

Aan het einde van deze workshop:

• Weet je hoe je met je bevers op avontuur gaat in het dorp Hotsjietonia.

• Weet wat het je kan opleveren wanneer je het thema gebruikt.

• Heb je allerhande thema- en spelideeën.

• Heb je kennis gemaakt met diverse hulpmiddelen voor het thema.

Deze workshop zal ONLINE plaatsvinden.
In de week voorafgaande aan de workshop ontvang je via email een koppeling naar een online meeting via MS Teams.

Klik HIER om je in te schrijven | 12 april = VOL |

Klik HIER voor alle informatie over het thema van de Bevers (website Scouting Nederland)