4 december 2023 @ 20:00 – 22:00
Molensteeg 1a
Beek
Kosten:

Tijdens deze Scouts Safari nemen we je mee op reis naar de wondere wereld van Scouts en kijken we vooral naar zaken die rechtstreeks uit het werkveld komen. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere leiding. De avond draait om gezellig, actief en creatief leren van elkaar. Er zijn geen kosten aan verbonden.

In deze Scouts Safari gaan we aan de slag met een zaaginstructie voor Scouts en de balans tussen insignewerk en de rest van je programma.

• Zaaginstructie
    Hoe gaan je Scouts het veiligst aan het werk met een zaag? In deze workshop pak je zelf de zaag op, krijg handvatten om in je eigen groep met zagen aan de slag te gaan en wissel je jouw zaagervaringen uit met medeleiding.

• Insignewerk en de rest
    Een programma voor Scouts is zo volgepland. Hoe zorg je voor de juiste balans tussen insignewerk en de rest van je ideeën? Kun je misschien ook simpele koppelingen maken tussen beide zonder dat je al te veel moet aanpassen? In de ruil voor een inkijkje in jouw groep zorgen wij voor een aantal tips en tricks die jouw insignewerk een stuk makkelijker maken.

Wil jij erbij zijn? Schrijf je dan in via onderstaande link.

Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor algemene informatie over de Speltak Safari.