22 april 2021 @ 19:30 – 22:00
2021-04-22T19:30:00+02:00
2021-04-22T22:00:00+02:00
€50 per persoon

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ook tijdens Scoutingactiviteiten kunnen grote en kleine ongelukken gebeuren. Het is belangrijk hierop voorbereid te zijn. Eerste hulp bij ongelukken (EHBO) is hulp die geboden kan worden in afwachting van professionele hulpverleners.

In deze deze herhalingsles EHBO fris je online jouw vaardigheden op om adequaat EHBO te kunnen verlenen bij kleine of grote (levensbedreigende) ongevallen. Dit kan zijn het verbinden van een wond, constateren dat iemand een flauwte heeft, of iemand in veiligheid brengen. Deze training houdt rekening met de praktijk van Scouting aangezien de instructeur zelf jaren ervaring heeft met het jeugdwerk.

Bij goed gevolg wordt na je deelname jouw Rode Kruis certificaat EHBO verlengd. De enige voorwaarde tot deelname is dan ook dat je al een eerdere EHBO cursus bij het Rode Kruis voltooid hebt de afgelopen twee jaar.

Deelnamekosten: € 50.00 euro p.p.
(Deze cursus wordt door veel zorgverzekeraars in het aanvullend pakket deels of volledig vergoed. Check jouw vergoeding op http://shop.rodekruis.nl/vergoeding-zorgverzekering).

Klik HIER om in te schrijven
Klik HIER voor meer informatie