5 december 2020 – 31 december 2020 hele dag
2020-12-05T00:00:00+01:00
2021-01-01T00:00:00+01:00

We dagen je uit om jouw favoriete techniek op film te zetten. Wat zien we als een techniek? Natuurlijk een vaardigheid die je bij Scouting hebt geleerd en die een bepaalde volgorde van stappen heeft.

Maak alleen, met je (staf)team of met je speltak een instructiefilmpje van jouw/jullie favoriete of extra speciale techniek en maak kans op een fantastische prijs. Wij verzamelen alle filmpjes en zetten ze met jouw toestemming op onze Hotspot. Wil je liever niet dat jouw filmpje op deze pagina of YouTube terecht komt? Geen enkel probleem, ook dan kun je meedoen om onze Hotspotprijzen te winnen. Geef dit dan wel aan in je inschrijfformulier.

Let wel op! Jij bent verantwoordelijk ervoor dat iedereen die op het filmpje verschijnt ook op social media, YouTube of onze website mag te zien zijn. Twijfel je hierover of zijn er personen in beeld die niet op de Hotspot mogen verschijnen, geef dit dan aan bij je inschrijving. Of zorg dat je je filmpje zo maakt dat iedereen onherkenbaar in beeld komt. Dan hoef je je geen zorgen over het bovenstaande te maken.

Je kan meedoen in onderstaande categorieën en in elke categorie is er een prijs te winnen.
Alle inzendingen krijgen sowieso een Scouting Limburg badge toegestuurd!
Als voorbeeld kun je het filmpje van de vuurrol gebruiken.

• Individueel → lichtgewicht hangmat

• Met je (staf)team → een tribal pot

• Met je speltak → een stadsspel dat overal te spelen is

Waar let de jury op bij de beoordeling van je filmpje?

• Het filmpje duurt niet langer dan 4 minuten.

• In het eerste shot komt de techniek in beeld die je gaat uitleggen. Plak ook de gele stempel van hiernaast in dit shot.

• Werk veilig; onveilige filmpjes zijn helaas onbruikbaar.

• Maak gebruik van een stapsgewijze instructie.

• Laat zien hoe je de techniek toepast, leg niet alleen uit wat je aan het doen bent.

• Hoe creatiever, hoe leuker natuurlijk.

• Je mag alleen eigen opnames gebruiken; kopiëren van andermans werk is niet toegestaan en kunnen we ook niet op onze website plaatsen.

• Houd je aan de geldende coronamaatregelen van de overheid en Scouting Nederland. Kijk op https://www.scouting.nl/nieuws/vragen-en-antwoorden-over-scouting-en-het-coronavirus-covid-19 voor wat op het moment van opnemen mogelijk is. Werk bijvoorbeeld met meerdere filmpjes en monteer dit op creatieve wijze tot 1 filmpje.

Je kunt je filmpje van 5 tot 31 december 2020 insturen door je aan te melden in Scouts Online. Upload je filmpje in WeTransfer en voeg de link toe aan het inschrijfformulier. De uitslag zullen we op vrijdagavond 8 januari tijdens een online bijeenkomst bekend maken. Meer informatie hierover volgt snel.

Klik HIER om je in te schrijven
Klik HIER voor de Hotspot