28 september 2020 @ 20:00 – 22:30
Scoutinggroep Verkenners Kluis Geleen
Lijsterstraat 16
Geleen

Afbeelding met algemene informatie Explorer Safari 28/9Tijdens deze Explorer Safari nemen we je mee op reis naar de wondere werelden van zelfbesturen, drank & drugs, hakken en het puberbrein. Allemaal zaken rechtstreeks uit het werkveld. Wissel jouw ideeën, aanpak en uitdagingen uit met andere begeleiders en kies twee workshops om mee aan de slag te gaan.

• Zelfbesturen – hoe introduceer je zelfbesturen in jouw groep en hoe motiveer je Explorers om actief hiermee aan de gang te gaan?

• Drank & drugs – welke stimulerende middelen zijn populair op dit moment en hoe signaleer je drank- en drugsgebruik bij jouw Explorers?

• Puberbrein – hoe werkt het puberbrein en welk gedrag komt hier uit voort?

• Met het bijltje hakken – een opfrisser: waar je moet ook alweer mee opletten als je aan de slag gaat met hakken?

Schrijf je meteen in via deze link naar Scouts Online.

Klik HIER voor meer informatie.

Andere interessante activiteiten