3 april 2020 @ 20:11 – 23:11
2020-04-03T20:11:00+02:00
2020-04-03T23:11:00+02:00
€ 11,00 per team

– Het maximaal aantal inschrijvingen is bereikt & dus is het helaas niet meer mogelijk om je team aan te melden –

Op vrijdagavond 03 april 2020 organiseert Scouting Limburg een speciale editie van Expeditie Joti. Met – Expeditie Joti LOCKDOWN ’20 –  hopen we leden (15+) en vrijwilligers van Scouting in Limburg een geweldig leuke avond te bezorgen. Nu de huidige toestand van ons land onzeker is, maken we er samen een geweldig mooie avond van.

Het zal geen verrassing zijn dat deze speciale editie enkele aanpassingen nodig heeft om de coronamaatregelen in acht te nemen. De aanpassingen zijn:

• ‘Expeditie Joti LOCKDOWN’ wordt enkel online gespeeld (geen auto nodig!!).

• Deelnemers spelen in een team van maximaal 10 personen. Maar elke deelnemer speelt vanuit zijn/haar eigen thuis.

• Het team Expeditie Joti is bijzonder gemotiveerd om deze activiteit te verzorgen, maar 2 weken is en blijft een uitdaging.

Informatie:

• datum: 03 april 2020

• tijd: van 20.11 tot 23.11 uur

• voor: 15 jaar en ouder

• inschrijven: van vrijdag 27 mrt tot dinsdag 31 mrt a.s. via Scouts Online

Klik op DEZE KOPPELING om je in te schrijven (per inschrijfformulier kan je slechts 1 team inschrijven)

tip: log eerst in op sol.scouting.nl en klik dan op bovenstaande koppeling – je komt dan direct in het juiste inschrijfformulier.

• kosten voor deelname: € 11,00 per team (alle 10 deelnemers krijgen een badge na afloop)

De speciale editie van Expeditie Joti is een ONline GAME waarbij jouw team- en scoutingskills op de proef worden gesteld. Gedurende deze 3 uur durende activiteit krijg je te maken met verschillende puzzels en teamuitdagingen. Je speelt mee via een speciaal hiervoor ontwikkelde website. Elke uitdaging levert punten op. Het team dat aan het einde van de speeltijd de meeste punten heeft, wint deze Expeditie Joti.

Met deze speciale editie sluiten we aan bij het wereldwijde initiatief voor een extra Jamboree On The Internet van 03 t/m 05 april a.s. (kijk voor meer informatie op https://jota-joti.scouting.nl/).

Klik HIER voor meer over de reguliere Expeditie Joti.

Andere interessante activiteiten