24 januari 2022 @ 19:30 – 21:00
2022-01-24T19:30:00+01:00
2022-01-24T21:00:00+01:00

Zit jij boordevol creatieve ideeën en wil jij meedenken over de invulling van onze KidsParty-activiteiten. Dan zoeken we jou!

In het weekend van 9 & 10 april 2022 hopen wij weer samen met IVN Limburg & JongNL Limburg een fysieke KidsParty te organiseren in de Kasteeltuinen in Arcen met als thema Robin Hood. Scouting Limburg verzorgt dat weekend 5 tot 6 activiteiten voor bevers, welpen en scouts met een beperking. Om hen en vooral hun leiding te inspireren, uit te dagen en enthousiasmeren, zijn we op zoek naar verrassende, out-of-the-box spelideeën. Omdat samen de leukste ideeën ontstaan, organiseren we een brainstormavond op 24 januari. We verwachten dat de coronamaatregelen een fysieke brainstormavond moeilijk gaan maken, vandaar dat we voor een online bijeenkomst kiezen.

Er hangen geen verdere verplichtingen aan deze avond. Als je het leuk vindt, ben je van harte welkom om een activiteit verder uit te werken met ons kernteam, maar dit hoeft niet.

Begint jouw brein nu al te borrelen? Schrijf je dan HIER snel in

Meer achtergrondinformatie over de KidsParty vind je HIER

Andere interessante activiteiten