Krachtig op Kamp

Op vrijdag 7 juni a.s. organiseert Scouting Limburg het congres ‘Krachtig op Kamp’.

De avond bevat twee workshoprondes met thema’s die aansluiten bij het zomerkamp. Deze workshops worden verzorgd door vrijwilligers binnen Scouting Limburg en externe organisaties.

Tijdens 2 workshoprondes krijg je onder andere inzichten over heimwee, sociale veiligheid & groepsdynamica, gender en seksualiteit, zingeving binnen Scouting Limburg, ervaren hoe is het is om een beperking te hebben en fysieke – en voedselveiligheid op kamp.

We beginnen het congres met een gezamenlijke maaltijd waarbij we niet alleen bouwen aan onze energie, maar ook aan onze banden, terwijl we ervaringen delen en we sluiten de avond af met een gezellig samenzijn.

Jij komt toch ook 7 juni?

Wanneer?

vr